Stelleplassen før-/etterbilder

Jeg har jo siden vi flyttet inn i fjor ergret meg over den upraktiske planløsningen på badet vårt. Badet er OK størrelse til at vi har bare litt over 60 kvadrat, og det er større enn det badet vi hadde da vi hadde 60 kvadrat på Røa, men det er langt og smalt. På tross av at det er langt og smalt har de likevel presset inn en lang benk som bruker opp nesten hele badet da de bygde her. Jeg synes denne benken ruver veldig, og har hatt lyst til å bytte ut både servant, servantskap og benk. Nå som vi skal ha to små har vi like vel satt dette på vent. 

Det er jo ikke så galt med en benk når vi skal ha stelleplass, selv om jeg godt kunne tenkt meg at vaskemaskinen stod i hjørnet og vi brukte den som stellested slik som på Røa.

Slik så det i hvert fall ut tidligere: 

Stelleputen stod jo ikke nødvendigvis sånn, men siden den ikke fikk plass ved siden av hyllen ble det litt sånn. 

Søsteren min ble med og kjøpte en liten kommode/nattbord på Jysk, og slik ser det ut nå: 

SAMSUNG CSC

Så nå føles det et hakk mer virkelig at det faktisk kommer noen små. 🙂 

 

#mamma #gravid #interiør 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg