Dundyne til babyene i boks! (på 40% rabatt – yey!)

Bare noen timer etter jeg hadde skrevet innlegg om at jeg manglet dundyne fikk jeg nyhetsbrev fra Princess om at de nå har 40% rabatt på alle baby- og barnevarer. For en timing! Så nå er dyne i boks. Én i hvert fall – og jeg tenker at siden jeg kjøpte 80×100 cm, så holder det til vuggen i første omgang. 

SAMSUNG CSC

WOOP!

(trykk på bildet under for å komme til tilbudet – ikke sponset, men et jæskla godt tilbud spør du meg)

 

#gravid #familie #mamma #interiør

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg