Tvillingmagen uke 33

Nå føles magen ganske stram, så det er vel bare snakk om dager før jeg får de første strekkmerkene. På kveldene føler jeg meg også ganske tung, men det går overraskende bra om morgenen og dagen. Forskjellen fra da jeg var gravid med Oliver er at jeg kjenner at tvillingene fyller ut mye mer på “siden” av magen. Magen vokser fortsatt litt fremover, men jeg kjenner den fyller ut mer oppover, nedover og til siden. 

Jeg jobber fortsatt, men har redusert stilling til 50% som hjelper mye når man bruker ekstra tid på å gå til og fra ting og man får stadig mindre søvn. 

Fun fact: Et tvillingsvangerskap varer i gjennomsnitt 35 uker, men man regnes ikke som fullgått før uke 37. 

Når tror du babyene kommer? 🙂 

#gravid #mamma #mammablogg

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg