Ebay-test: Levering 2

Like etter første levering av mitt Ebay-eksperiment av babytøy fikk vi levering nr 2. Slik ser resultatet, samt pluss og minus ut: 

Slik så den ut på produktbildet:


 

Feilsøm

Drakten jeg mottok ser ved første øyekast fin ut, men da jeg skulle prøve å kneppe igjen heldressen ser jeg at det er en feilsøm nederst som faktisk gjør at man ikke kan lukke den som den skal (!). Dette kan jo skje, men fortsatt litt ergerlig at det ikke er plukket opp av verken produsenten eller Ebay-selgeren. Jeg har derfor bedt om en refund/partial refund via Ebays systemer, så da blir det spennende å se hva selgeren svarer. Noen er veldig raske med å gi pengene tilbake, enkelte insisterer på å sende nytt plagg, og noen få krever at man sender plagget i retur for å få nytt plagg eller pengene tilbake (noe jeg føler er et sleipt triks, ettersom de vet at det koster kunden mer å sende plagget tilbake til Kina enn det plagget koster). 

 

Konklusjon 

Konklusjonen på denne er at det enda ikke er noen konklusjon. Kan man forvente mer av en heldress til 40 kroner? Hva vil selgeren svare? To be continued… 

 

 

#mamma #Ebay #gravid #babytøy

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg