Ebay-test: Levering 3

Da har levering nummer 3 kommet. Jeg hadde ikke helt tenkt på at dette kom til å bli sykt mange leveringer. Nesten alle plaggene jeg kjøpte er fra ulike Ebay-selgere, så dette er vel den største leveringen jeg har fått så langt, med totalt fire plagg. 

Her er plaggene, samt førsteinntrykk: 

SAMSUNG CSC

Mot produktbildet: 

Ikke så mye å utsette på disse. Flott kvalitet, trykket virker som et trykk som holder seg godt i vask, og plastknapper som føles trygt mot sart babyhud. Passformen virker litt rar bare: litt kort og bred i forhold til bodyer fra skandinaviske merker, men det kan være bare meg. 

 

Og del 2 av forsendelsen: 

SAMSUNG CSC

Mot produktbilde: 

Veldig fine, men den ene bodyen hadde metallknapper rett mot huden på skulderen. Jeg har selv nikkelallergi, så er veldig skeptisk til metall rett mot huden – spesielt fra Kina, der de er litt mer liberale på hva som kan være mot huden. 

Konklusjon

Få eller ingen forskjeller fra beskrivelsen/produktbildet. Virker som god kvalitet (med forbehold om at jeg ikke har vasket det enda). Så langt veldig fornøyd. 🙂 

Pris/link:

– Kr 30 for bodyene (link

– Kr 50 for heldressen (link

– Kr 30 for body med metallknapper (link

 

#baby #mamma #ebay #haul #shopping

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg