Kle tvillinger likt eller ulikt?

Det er mange som liker å kle tvillinger og søsken i matchende antrekk. Her hjemme kler vi guttene i ulike antrekk for at Oliver lettere skal kunne se forskjell, men jeg har også sett for meg at jeg skal kle dem i ulike farger og mønster også når de blir større. 

Jeg har hørt at det var mer vanlig å kle søskenpar og tvillinger i matchende antrekk tidligere, og at det har blitt mindre og mindre vanlig, men de får ofte en del like antrekk i gave og folk snakker om at de må finne “likt” til guttene. Så det henger nok igjen en del kan jeg se for meg. 

SAMSUNG CSC

Hva synes du? Kle opp tvillinger i like klær, eller ulike? 

 

#baby #nyfødt #tvillinger #mamma #mammablogg 

3 kommentarer
    1. Må være opp til foreldrene hvordan de vil kle barna sine. Jeg vet om de som kler tvillingene sine helt likt, likt men ulik farge, og helt forskjellig. Hadde det vært jeg som hadde hatt tvillinger hadde jeg nok kanskje noen dager kledd dem likt, andre dager ikke 😛

    2. Hadde jeg hatt tvillinger ville jeg funnet like klær men i forskjellige farger 😊 dette bare fordi jeg ville vært redd at den ene tvillingen skulle hatt på seg mer behagelige klær enn den andre , så jeg ville følt meg bedre hvis de hadde på det samme, bare i ulike fargetoner. Speiltvillingene mammaen gjør det sånn, og jeg syns d virker veldig smart 😊

    3. Såå herlige små <3 Tror jeg hadde kommet til å ville kledd de forskjellig i starten for å gjøre det enklere når de er så like 🙂 Selv får jeg gutt og jente så da blir det jo ikke noe spørsmål, men kommer sikkert til ha noen antrekk som matcher litt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg