Sympatigråter tvillinger?

En ting jeg har lurt på siden jeg fant ut at jeg var gravid med tvillinger er om tvillinger sympatigråter. Om den ene tvillingen hører den andre gråte og begynner å gråte av at broren gråter, også har man det gående. 


 

Jeg vet ikke når dette eventuelt skal starte, men nå er guttene tre uker gamle, og jeg ser ikke så mye til denne sympati-gråten enda. Den ene kan skvette litt og begynne å gråte hvis broren plutselig starter, men generelt er de ganske uaffektert av hverandre. Birk kan ligge og pille Konstantin i ansiktet, og Konstantin kan ligge og hylgrine i vognbaggen rett ved siden av, uten at det utløser en kjedereaksjon. 

Men det er kanskje bare snakk om tid? Sympati-gråt din lille mye? 

 

#baby #mamma #mammablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg