Tips: Veskeorganisator til kr 22

Til nå har jeg hatt bleier, våtservietter og ekstra bodyer i en zip-lock-pose for å enkelt flytte det mellom vesker. Det føltes derfor som et ekstra kupp da jeg fant denne veskeorganisatoren på Ebay for bare 22 kroner (!): 

SAMSUNG CSC

Her får jeg plass til bleier, en stor pakke våtservietter, samt ekstra smokker eller en tåteflaske: 

SAMSUNG CSC

Samt ekstra skift i hver glidelåslomme på siden: 

SAMSUNG CSC

Den har også flere smarte lommer på siden: 

SAMSUNG CSC
 

Veskeorganisereren kan enkelt flyttes mellom de ulike veskene, og tas lett opp ved hjelp av håndtakene: 

SAMSUNG CSC
 

Nå har jeg brukt veskeorganisatoren til å organisere stellevesken, eller som en mini-stelleveske inni større vesker, men jeg tror jeg skal kjøpe meg en til for å organisere småting i vesken til vanlig også. Hodetelefoner, linser, leppepomade og nøkler blir jo fort liggende å flyte, så det hadde vært deilig med en fast plass å ha ting, samt enkelt flytte det mellom vesker. 

Veskeorganisereren kan kjøpes her

Smart, eller hva? 

 

#mamma #mammablogg #veske #DIY #organisering #rydding

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg