Hjemmestrikk fra bonus-oldemor ♥

Man må bare elske slike pakker i postkassen! ♥ Guttene har fått en forsendelse fra foreldrene til stefaren min som har vært som bonus-besteforeldre for meg og søsteren min: 

SAMSUNG CSC

Er de ikke fine? Jeg bare elsker slike rompere, og guttene bruker stadig vekk de som de fikk av oldemor på mammas side. Vi har også et par liggende til de blir litt større som en venninne av farmor-bestemor har laget.

Bonus-oldemor som sendte disse selebuksene strikket også en nydelig dress til Oliver da han var nyfødt som jeg fortsatt har i esken med klær jeg har tatt vare på. Jeg vet man kanskje helst skal arve videre hjemmestrikk, men jeg har tatt vare på all hjemmestrikk Oliver har fått bare i tilfelle vi noen sinne skulle få et innfall om å få flere barn. Og hvem vet – kanskje onkel Aleksander kan arve det videre til sine barn om han skulle få barn i fremtiden? 

Gleder meg til å prøve de på guttene – da kommer nytt bilde 🙂 

 

#hjemmestrikk #strikk #gave #mamma #baby #romper 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg