Guttene har fått babybøker: Den beste boken om meg

Litt på overtid kanskje, men vi har endelig fått skaffet babybøker til guttene. Valget falt på den samme som Oliver har: “Den beste boken om meg”. 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Jeg liker spesielt godt de søte og humoristiske illustrasjonene. Spesielt sidene om “året jeg ble født” tror jeg kommer til å bli ekstra morsomme å lese når man blir større. Her kan man skrive rare trender, hva ting kostet året barnet ble født (“15 kroner for en melk??” – Guttene om elleve år) og sanger/filmer som kom ut dette året. Det at boken er unisex i fargene er også en god bonus. Helt bakerst er det plastmapper der man kan ta vare på ting. 

Boken har ISBN 9789197861441, og den kostet 259,- på Adlibris.no

Hvilken babybok har du/barnet ditt? 

 

#babybok #mamma #baby #tvillinger

1 kommentar
    1. Denne har jeg også, helt super bok! MEN, har glemt å fylle ut hva ting kostet “året jeg ble født” fra 2017. Håpet å finne ut dette ved litt googling – men kanskje du kan hjelpe meg? 😅🙈👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg