KIWI Pluss babypakke med stellebag

Jeg trodde jeg hadde fått alle de gratis babypakkene som gikk an å få, med babypakken fra REMA1000 og babybox fra Apotek1 men fant plutselig ut at Kiwi også har babypakke. Man må imidlertid melde seg inn som Kiwi Pluss-kunde, med bankkort og det hele – så er det verdt det? 

Her er innholdet i babypakken fra Kiwi: 

SAMSUNG CSC

Man får: 

– Stelleveske 

– Lille Go’ bleier, bleieposer, skjeer og våtservietter

– Libero våtservietter og testpakke med ammeinnlegg

– Libresse-pakke 

Og la meg bare fortelle deg: OM det er verdt det! Bare stellevesken man får er i seg selv verdt det. SE på den greia her da: 

SAMSUNG CSC

Masse smarte rom og lommer både utenpå og inni, og den passer selv over styret på tvillingvognen vår. Selv Roar synes denne var smart; og jeg kan røpe at han ikke lett lar seg imponere av alle gratis-tingene jeg drar med meg inn her (Finn Gis Bort anyone?). 

Så nå har vesken min gått tilbake til å bare være en veske igjen, og stelleprodukter har herved flyttet inn i denne. 

Konklusjon: Meld deg inn! Du får også hver fjerde bleiepakke gratis – både Libero og Pampers. (Vi kommer tilbake til om Lille Go’-bleiene er noe tess når vi har fått testet dem). 

Pakken kan bestilles her: Kiwi Pluss babypakke 

 

#gravid #babypakke #gratis #mamma #baby #tvillinger

7 kommentarer
    1. Hei
      Jeg har hentet babypakken idag… Innholdet er lillego skjeer.. Lillego minibleier.. Libresse bind og lillego våtservietter. Det mangler stellebag. Ufullstendig pakke jeg fikk.. Jeg synes jeg må innom kiwi 10 ganger før jeg fikk denne pakken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg