Vi tester: Solkremer fra Cosmica

/Sponset

Jeg er en stor fan av solkrem, og er nøye med å smøre både meg selv og Oliver. Roar er ikke like fan av solkrem, men bruker heller After Sun etter at skaden har skjedd. Jeg sverger: Han kommer til å se ut som en gammel skinnsofa før han bikker 50. Her om dagen fikk vi tilsendt noen solpleieprodukter fra Cosmica, som er blant solkrem-merkene som er regnet som et av de “trygge” merkene

SAMSUNG CSC

Jeg har alltid trodd at voksen-solkrem er best, og mindre fettete, men fikk en aha-opplevelse da jeg testet kremene fra Cosmica. Det har skjedd mye siden jeg var barn, for alle solkremene til barn er nå slik at de ikke skal tiltrekke seg sand: 

SAMSUNG CSC

Barnesolkremene – til tross for høyere solfaktor, føltes faktisk mindre klissete på huden enn voksensolkremene. Så fra nå av kommer jeg nok til å knabbe Oliver sine solkremer, hehe. 

En annen smart ting med solkremene vi fikk fra Cosmica er at man kan bruke sprayene også opp ned: 

SAMSUNG CSC
 

Denne er også genial å ha med i vesken: 

SAMSUNG CSC

 

Har du prøvd solkremer fra Cosmica? 🙂 

 

#sol #solkrem #mamma #mammablogg #sommer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg