Flat drikkeflaske som passer i laptopveske

Det høres kanskje rart ut, men jeg har flere ganger ergret meg over at det ikke er noen vannflasker som passer i laptop-vesken min, så da jeg fant denne på Jernia ble jeg mildt sagt gira: 

SAMSUNG CSC

Det er en flat vannflaske. Med plass til hele 0,4 liter vann. Er det ikke smart?? 

SAMSUNG CSC

Jeg elsker når folk gjenoppfinner hverdagslige ting. Selv om de har kalt den “AquaPAD” som får den til å høres litt ut som et inkontinensbind. Men fortsatt: Go Carl Oscar – denne var artig! 

Flaskene finnes også på Lekmer.no her: https://lekmer.no/search/?q=aquapad 

Har du sett slike flate vannflasker før? 

 

#mamma #baby #innovasjon #vannflaske 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg