Billige dåpskjoler på nett med god kvalitet

SAMSUNG CSC
 

Dåpskjolene til guttene er i hus, og jeg bare vise dere dem! Jeg fant de på Oliprik.no og var kjempespent på kvaliteten ettersom de var så billige (bare 399 kroner). Kvaliteten er det imidlertid ingen ting å si på, og jeg er såå fornøyd! Dåpskjolene jeg har valgt er strikket øverst, og vanlig tøy på skjørt-delen, og hele dåpskjolen er i 100% bomull. 

De kommer med hvite bånd, men jeg vurderer å bytte de ut i hver sin pastellfarge i turkis eller gammelblå til guttene slik at de skiller seg litt fra hverandre, selv om jeg liker den helhvite stilen. 

SAMSUNG CSC
 

Bak har de knepping og sløyfe for enklere påkledning:

SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC
dåpshenger

 

Sømmen er velgjort og stoffet i god kvalitet. Den strikkede delen har akkurat nok detaljer for min smak. Og helt fantastisk at disse til sammen kostet mindre enn dåpsdressen til Oliver (!). 

Kjolen(e) finnes her: https://www.oliprik.no/esbjerg-cd53.html 

Så nå henger de i oppbevaringsposen klar til dåp i august: 

BWkliAnl69L

 

Hva synes du? Har du noe erfaring med rimeligere dåpskjoler? 

//Sponset

P.s. Husk å regne med toll og moms med sendinger fra utlandet. Man slipper å betale dansk moms når man bestiller til Norge, slik at det ikke blir dobbel moms. 

#Oliprik #dåpskjole #dåp #baby #barn #mamma #mammablogg

3 kommentarer
    1. De hadde sett finere ut hvis du hadde strøket dem før du tok bildet. For øvrig vil jeg si at en dåpskjole ikke blir utslitt, så design og finish er viktigere enn kvalitet. Altså at du synes den er fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg