Smokker er såå mye billigere i Spania

SAMSUNG CSC

Jeg kommer ikke over hvor mye billigere smokker er i Spania enn i Norge. Smokker fra kjente merker som de fra Tommee Tippee på bildet over koster bare to euro! 

SAMSUNG CSC

Vurderer nesten å kjøpe med smokker til guttene blir større. En 2-pakning med smokker i Norge koster jo nesten hundre kroner! Jeg kan ha gått litt overboard allerede: 

SAMSUNG CSC

Til mitt forsvar: Alle disse smokkene kostet det samme som én pakke med smokker i Norge. Jeg tenkte først at det måtte være noe med at det er strengere å få smokker godkjent i Norge, men alle smokker må jo gjennom de samme EU-reglene. Jeg ser forøvrig at de samme smokkene fra Tommee Tippee selges til kr 109 (!) i norske nettbutikker. Smokker som koster 1.99 euro for 2 stk i Spania! 

Vet du hvorfor smokker er så dyrt i Norge? 

 

#mamma #smokker #Spania #baby #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg