Ny lekebutikk på Bekkestua: Thomas Leker

Det har kommet en ny, stor lekebutikk på Bekkestua: Thomas Leker. Mannen bak, Thomas Leker (ja, han heter faktisk Leker!) drev den gamle lekebutikken på Bekkestua som er kjent for å være ekstra gode på rullesko – og denne gangen er de ekstra gode på mye annet også. 

De har blant annet en kjempestor LEGO-avdeling, med BRIO på hver ende: 

Du kan også finne en egen Playmobil-del, samt denne delen som jeg hadde elsket da jeg var liten: 

Den gamle butikken var bra den også, men de nye lokalene er lyse, fine og føles veldig åpne. 

I forbindelse med åpningen hadde de også kjempemange gode tilbud (jeg som bare er litt glad i tilbud): 

Utenfor hadde de en kjempe-BRIO-binge, og man kunne teste en rekke leker inni butikken også. 

Det ble litt shopping selv om jeg ikke hadde planer om å kjøpe noe. Med åpningstilbud opptil 90% er det vrient å la være. 

Tilbudene skulle vare i hvert fall ut neste uke så om du er i Oslo-/Bærumsområdet vil jeg absolutt anbefale en tur innom i løpet av uken. De holder til rett ved Bekkestua t-banestasjon. 

#leker #lekebutikk #Bekkestua #barn #baby #mamma

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg