Strikkede bukser med fot til baby for bare kr 99!

SAMSUNG CSC

Alle mine barn er sokke-avsparkere. Man skulle tro de trente til tour de France hele gjengen, for det er konstant sykling i luften. Verken dyner eller sokker forblir på. Det er kanskje ikke så rart at jeg derfor har en forkjærlighet for både soveposer og babybukser med fot. Da jeg attpåtil er fan av strikkede klær kan du jo tenke deg at jeg ble glad da jeg fant disse på Zara: 

Jeg kjøpte likesågodt fire. For den nette sum av kr 99 pr stykk var dette et kjempekupp spør du meg. Buksene finnes på Zara Baby-avdelingen, og på nett her

#baby #foreldre #mamma #barn #barnemote #Zara

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg