Helt hvite bleier til fotografering

SAMSUNG CSC

Da Oliver var liten vurderte vi babyfotografering, og jeg lette febrilsk etter helt hvite bleier. Vanlige bleier er jo greie de også, men jeg ville helst ha et “rent” uttrykk på bildet uten fargesprakende figurer både foran og bak. Jeg tror aldri jeg fant helt hvite bleier, så da jeg endelig fant noen helt hvite bleier tenkte jeg at jeg måtte tipse om det i tilfelle flere leter etter det samme. 

Bleiene er bleier vi fikk med Kiwi-pakken fra Kiwi sin egen serie “LilleGo'”. Så hvis de ikke har endret design siden dette innlegget er de det eneste alternativet innenfor bleier jeg har funnet som er helt hvite, og uten figurer eller mønster. De har forøvrig ikke blitt brukt til noe annet enn reservebleier, ettersom de er elendige på nyfødt-ekskrementer så fremt man ikke helst vil ha disse spredt oppover ryggen til arvingen. Men til fotografering: Gull! 

 

#mamma #baby #bleier #babyfotografering #foreldre #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg