4 topp DIY tips til Halloween

I forbindelse med halloween tenkte jeg at jeg kunne ta frem noen av mine topp-innlegg rundt halloween og utkledning. Disse innleggene er også innlegg som ofte blir besøkt via Google og Pinterest. Jeg elsker rimelige- og gjør-det-selv-løsninger, så alle disse er prisvennlige alternativer til ferdig kjøpt halloween-dekor eller kostymer. 

 

1. Halloweendekor 1 

Den første posten, og den som er mest populær via henvisninger er disse ekle baby-i-et-glass dekorasjonene vi hadde til en halloween-fest for noen år siden.

Les innlegget her. 

 

2. Gjør-det-selv-kostymer 

Det er nok flere som meg som sliter litt med kostyme i siste liten, for mitt innlegg “Lage eget kostyme” er spesielt populært i Google rundt karnevals- og halloween-tider. 

Les innlegget her. 

 

3. DIY halloween-invitasjon 

Denne halloween-invitasjonen er noe bittelitt ekstra enn kun printede invitasjoner, med pålimte småkryp i plast. 

Les innlegget her. 

 

4. Halloween-dekor 2 

Det skal godt gjøres å få til en enklere og mer effektfull halloweenpynt enn denne. Ikke for folk med venner som er redd for insekter om de ønsker at folk skal vaske hendene. 

Les innlegget her. 

 

Følg meg gjerne på Pinterest for flere kreative halloween-ideer: 

 

Har du noen gode tips til halloween? 

#halloween #halloween2017preps #diy 

2 kommentarer
    1. Så fin DIY! Du har også en veldig fin blogg! Har nettopp startet med min egen blogg så hadde vært glad hvis du stakk innom! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg