Baby på rømmen

Birk har begynt å tippe fra magen til ryggen om dagen, og Konstantin er stadig på rømmen via ryggsvømming på gulvet. Dette resulterer i at jeg ikke kan gå ut av rommet uten å vite helt hvor guttene er når jeg kommer tilbake. Et vanlig scenario er dette, der jeg legger de slik: 

SAMSUNG CSC

Setter meg ned, besvarer noen jobbmail, og innen jeg ser tilbake har Konstantin “svømt” oppover og er på vei bort fra krabbeteppet: 

SAMSUNG CSC
“Jeg stikker!” 

 

#mamma #baby #tvillinger #foreldre 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg