3 søndagsåpne butikker i Bærum

Etter at Rimi på Bekkestua ble lagt ned har jeg slitt litt med å lokalisere hvor man finner søndagsåpne butikker i Bærum. Jeg liker jo å tro at jeg planlegger bedre enn at jeg trenger å dra på butikken på søndager, men så finner man seg kanskje der at rømmen til laksen har gått ut på dato, eller man bare mååå ha lefse med kanel. Derfor tenkte jeg at jeg kunne tipse folk i tilfelle de finner seg selv uten melk og brød etter å ha ankommet Gardermoen en søndag ettermiddag (som jo er den aksepterte grunnen til å trenge en søndagsåpen butikk).

Her er derfor 3 søndagsåpne butikker i Bærum: 

1. Kiwi Sandvika, Kjørbo 

“Alle” i Bærum bor nesten i nærheten av Sandvika. Man kommer seg ofte relativt enkelt til Sandvika via bil, buss eller til og med lokaltog for de av stedene i Bærum som har det. Kiwi Kjørbo er søndagsåpen og har greit utvalg. Den store hovedbutikken er avstengt fra søndagsbutikken, og de ansatte henter ikke varer mellom butikkene på søndager. 


Inne på Kiwi Kjørbo
 

2. Kiwi Vøyenenga 

Her har jeg kun vært én gang, like etter vi flyttet til Bærum. Husker ikke helt utvalget og fremkommelighet i butikken, men den er vel som de fleste andre søndagsåpne butikker (les: begrenset). 
 

3. Joker, Kolsås 

Joker på Kolsås er som en vanlig lokal-Joker som får lov til å ha søndagsåpent. Den får lov fordi den er knøttliten. Som Kiwi på Bogstad i Oslo er det nesten umulig å navigere med selv en smal barnevogn, men de har til gjengjeld overraskende bra utvalg. Pass like vel på utløpsdatoen på varene, da det ofte er en del varer som har gått ut på dato her. 

Vet du om flere søndagsåpne butikker i Bærum? Tips gjerne i kommentarfeltet. 

 

#Bærum #Kiwi #Joker #tips 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg