Barseltur på danskebåten

Fra søndag til i dag har Birk, Konstantin og deres tremenninger med mødre vært på barseltur til Danmark. Det var ganske sprøtt, for da vi kom til terminalen var det tydeligvis flere som hadde tenkt tanken, og det var vel nesten 20 barnevogner til sammen: 

SAMSUNG CSC

I forhold til guttenes første tur, som var et 24-timerscruise, var vi denne gangen på et såkalt 36-timerscruise. Dette innebar at vi fikk 11 timer i Danmark, der vi fikk oppleve litt mer av Frederikshavn enn på de vanlige minicruisene der man bare har et par timer. 

Jeg glemte helt å ta bilder underveis, så jeg fikk noen bilder av Veronika, moren til William, som var med på turen: 


Litt heisventing måtte til med så mange barnevogner

 


På vei til handlegaten i Frederikshavn 

Vi var en tur på Føtex, også gikk vi nesten hele gågaten (som var mye lengre enn jeg trodde). Underveis tok vi en liten tur på båten igjen, før vi dro ut og tok en ekstra tur på Føtex fordi jeg angret på at jeg ikke hadde kjøpt noen ulljakker, hehe. 

 

SAMSUNG CSC

Det ble litt shopping i Danmark også, men resultatet av shoppingen får komme i eget innlegg. 

Har du vært i Frederikshavn før? 

 

#mamma #danskebåten #Danmark #baby #tvillinger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg