Shopping i Frederikshavn: Haul fra ulike butikker

Som jeg nevnte ble det litt shopping da vi var på barseltur til Frederikshavn. Ikke så mye som jeg bruker å kjøpe, for Birk og Konstantin var litt grinete, så det ble mye matpauser og avbrudd i shoppingen, som gjør det vanskelig å få med seg litt mer skjulte kupp (en gang fant jeg noen soveposer på nesten 90% rabatt i en salgskurv for eksempel – sånt finner man ikke med gråtende tvillinger på armen). 

Først var vi innom Føtex. Der hadde de kjempetilbud på babymat, med 7 for 50 kr og 3 for 20 kr: 

SAMSUNG CSC 

Deretter tok vi en tur i gågaten, innom masse hyggelige lokale butikker med dame- og barnemote, samt større kjeder som BR, H&M og Søstrene Grene. Den ene sportsoutlet’en jeg hadde tenkt meg innom var nedlagt, men det gjorde ikke så mye med så mange andre butikker – og ikke minst Føtex som har alt

SAMSUNG CSC 

Det ble en bluse på mor (noe krøllete for øyeblikket), samt en pakke med 6 suttekluter til bare kr 50 (woho, kupp!). Jeg fant også Snøballer fra Toms i miniversjon (!). De vanlige er jo kjempegode, men én Snøball-sjokolade er jo kjempestor. Disse er helt perfekte om man vil ha smaken av marsipan-snøballene uten å spise en hel stor. 

Her er forøvrig ulljakkene jeg måtte tilbake å kjøpe etter at jeg angret meg: 

SAMSUNG CSC

Seee på prisen da: 

SAMSUNG CSC

Det ble også litt shopping på båten til guttene (pluss litt “voksensaft” i taxfree’en):

SAMSUNG CSC

Det ble vel på under tusen kroner til sammen for alt, så jeg synes jeg gjorde noen kjempe-kupp. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte flere gulpekluter blant annet. Men det blir vel en tur til om ikke så alt for lenge tenker jeg. 

 

#shopping #baby #mamma #foreldre #Danmark

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg