Dunjakke til barn med pelskant akkurat i tide til snøen!

SAMSUNG CSC

I dag falt årets første snø i Bærum, utenom litt småfnugg som bare har regnet bort. Timingen kunne nesten ikke vært bedre, for i dag kom også dunjakken jeg hadde bestilt til Oliver. 

Han har tidligere hatt denne fra Ugly Childrens Clothing, og jeg har siden da lett etter en med fuskepels på hetten. Til slutt fant jeg en på Ebay (!) av alle steder. Jeg var litt småskeptisk først, ettersom kvaliteten på Ebay kan fort være så som så, men Ebay-selgeren hadde god feedback og jakken kostet over 300 kroner (les: dyrt til å være østen-vare), så vi tok sjansen. 

SAMSUNG CSC

Jeg ble veldig positivt overrasket over kvaliteten. Ytterstoffet er tykt og virker slitesterkt. Jakken er godt fylt opp av dun, og pelskanten på hetten var passe fluffy (selv om den var mye mindre fluffy enn den på produktbildet). 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Dunjakken får du tak i her, men husk at i perioder der valutaen gjør at prisen blir over kr 350 må du betale toll i tillegg (vi kjøpte på et punkt der totalsummen ble under kr 350, så slapp unna ekstra avgift. I skrivende stund ser jeg at Ebay sin egen valutaberegning estimerer denne til ca 10 kr over 350-kroners-grensen). 

 

SAMSUNG CSC

#dunjakke #barn #foreldre #Ebay #shopping #snø 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg