Biteleke: Alternativ til “tusenpupp” (ball med mange “fingre”/tutter)

Jeg har lenge lett etter en biteleke som Oliver hadde da han var liten; En ball i samme materiale som badeleker og babydukker, med masse små “tutter” eller “fingre”. Etter litt googling fant jeg ut at det ble kalt “tusenpupp” (haha, for et navn!), men det eneste stedet jeg fant det – Riktige Leker – var de utsolgt. På Sprell hadde de en pakke der det også var en slik biteleke formet som en ball med pigger, men der måtte man kjøpe hele settet for å få med den ene biteleken. Jeg kjøpte like vel denne som liknet litt

Her om dagen kom jeg plutselig over disse: 

SAMSUNG CSC

De er i samme materialet, og lukter litt baby slik som babydukker (hvis det gir noen mening?). Bitelekene fant jeg på lekebutikken på CC Vest og de kostet bare 40 kroner, så det synes jeg var en god deal! De er enkle å holde, og den ene av de har jo i det minste mange fingre. Guttene liker de i hvert fall veldig godt: 

BcUP0dSlg0C

 

Hadde du en “tusenpupp” da du var barn? 

#baby #biteleke #mamma #foreldre 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg