Birk har begynt å krabbe

De som følger meg på Instagram, eller leser bloggen min på datamaskin istedenfor mobiltelefon (og dermed får med Instagram-bildene mine i feltet til venstre) har nok fått med seg filmen jeg la ut her om dagen der jeg arrangerte baby-race: 

BeNiQ0FFnyV

Flere påpekte nemlig at Birk hadde blitt så flink til å krabbe. Det har han vel egentlig gjort i en uke eller to allerede, jeg har bare glemt å skrive det på bloggen. Tidligere har han kun ålt seg, og gjerne baklengs. Så nå har storebror og foreldre nok å gjøre, som må løpe rundt etter to racere. 

SAMSUNG CSC
“Stopp, da!” 

 

#baby #krabber #foreldre #mamma 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg