Slik bor vi: Kjøkkenet

Jeg vet ikke om slike innlegg fortsatt er spennende for de som leser bloggen, men fikk for en tid tilbake et spørsmål av en leser om å dele slike “slik bor vi”-innlegg, og siden vi har flyttet siden den gang tenker jeg at det kan være moro å legge ut noen bilder herfra også. Det er litt for min egen del også, fordi det er så moro å gå tilbake i arkivet og se hvordan man bodde. 

Slik er vårt (litt beskjedne) kjøkken: 

SAMSUNG CSC

Det er et Sigdal-kjøkken med ganske standard hvite fliser. Leiligheten vår har åpen løsning, så parketten i stuen fortsetter inn på kjøkkenet. 

Kaffemaskinen vi investerte i da vi bodde i gamleleiligheten er selvsagt med og flittig brukt. Siden vi flyttet inn har vi også satt inn oppvaskmaskin (halleluja). Det som var litt rart var at det var gjort klart uttak og avløp til oppvaskmaskin, men det var ingen steder å sette den. En snekker-kompis kom derfor innom og hjalp å fjerne det ene underskapet nærmest vasken og uttaket. 

Slik så kjøkkenet ut uten oppvaskmaskin (og rot, hehe): 

 

Det ser kanskje ikke ut som stort, men sannheten er at det er det største kjøkkenet jeg har hatt på mange år med små-leiligheter i Oslo og Bærum, så jeg er egentlig ganske fornøyd med plassen. Her har jeg plass til å bake og lage mat uten problem. Det eneste jeg gjerne skulle endret er benkeplaten. Denne er i laminat, og jeg er for tiden litt forelsket i denne i heltre: 


BARKABODA benkeplate, IKEA

 

#mamma #interiør #kjøkken

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg