Patpat vs. Ebay – hvilken er best?

Ofte hvis jeg kommer over en ny nettside fra østen som ikke leverer helt, bruker jeg heller å anbefale Ebay. Der er man beskyttet både av Ebay sine garantier og eventuelt Paypal sine garantier om man betaler med Paypal. I min siste Patpat haul film anbefalte jeg å heller sjekke Ebay og handle derfra; Så jeg tenkte at jeg skulle teste min egen uttalelse. Er Ebay egentlig bedre enn Patpat? Se resultatet i min “Patpat vs. Ebay” film under: 

 

Har du handlet fra Patpat før? Er du fornøyd? 

 

#mamma #haul #ebay #patpat #vlog #foreldre #shopping 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg