Unisex babyteppe/ krabbeteppe formet som et blad

Helt siden Oliver var i magen har jeg lett etter et nøytralt fint unisex krabbeteppe. Vi har tidligere hatt disse to, men da jeg fant dette grønne formet som et blad klarte jeg ikke å dy meg: 

SAMSUNG CSC

Virkelig et krabbeteppe som kan ligge fremme også når det ikke er i bruk. 

Noen har kanskje sett det på Instagrammen min allerede: 

Bg5qFckFKBw

 

Løv-babyteppet kjøpte jeg på Lagerhaus for kun kr 299. Jeg ser at de er utsolgt i nettbutikken, men det kan tenkes at de har de i fysisk butikk fortsatt. 🙂 

Det finnes også liknende med bladform på Ebay (uten at jeg vet noe om kvaliteten på disse). Det virker som om de på Ebay er en kopi av disse fra Nofred til rundt en tusenlapp formet som et løv. 

Hva slags krabbeteppe har/hadde dere? 

 

#tvillinger #interiør #krabbeteppe #baby #mamma

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg