Bilder fra ettårsdagen med spising av egen bursdagskake

SAMSUNG CSC

Jeg har jo helt glemt å legge ut bilder fra guttenes ettårsdag. Det var ikke fullt hus, for et par besteforeldre var bortreist, en tante var på jobb, og Roar hadde glemt å be søsteren sin og datteren. For en party-komite. Men ett par oldeforeldre fra Trondheim, og ett par besteforeldre fikk med seg kakeknusingen. Folk som ikke rakk innom selve bursdagen kom jo også innom noen helger før og etter. 

SAMSUNG CSC

Akkurat som Oliver fikk da han var ett år, fikk også tvillingene egen bursdagskake på ettårsdagen sin: 

SAMSUNG CSC

Med to små kakeknusere burde jeg jo skjønt at jeg skulle tatt enda flere bilder enn jeg gjorde, for i overkant av 90% av bildene er enten skurrete eller 1-2 bursdagsbarn blunker. 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

MEN jeg tok en ganske kul timelapse-film: 

video:Timelapse bursdagskake-mosing

 

 

#bursdag #ettår #mamma #foreldre #baby #barn #kake 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg