Nye favoritter fra Nivea: BB Cream, Nivea Creme, Lip Butter m.m.

Reklame | Nivea

SAMSUNG CSC

Blir man noen gang lei av hyggelige pakker i posten? Min hypotese er; Nei, det gjør man ikke. 

Som ambassadør for Nivea får jeg stadig vekk hyggelige overraskelser i posten med nye, eller kjente klassikere fra Nivea som jeg kan teste. Den seneste pakken inneholdt følgende: 

SAMSUNG CSC

Lip Butter med bringebærlukt

Q10 CC Cream 

Nivea Invisible Deo

Daily Essentials Skin refining Scrub

Nivea Creme 

Denne leppepomaden ble jeg ekstra glad for, for har faktisk lett etter denne på butikken: 

SAMSUNG CSC

Den lukter godt! Litt som bringebærgodteriet fra barndommen. 

Det andre som jeg er ekstra gira for er CC Cream fra Q10. Jeg har jo lenge tenkt at jeg kanskje bør begynne med krem for litt mer voksen hud, og jeg elsker jo produkter som gjør flere ting på en gang. Fuktighetskrem med farge i appellerer derfor veldig til meg. To fluer i en smekk: 

SAMSUNG CSC

Jeg vurderer å supplementere med Q10 sin Pore Refining Cream som skal funke til blandingshud. 

 

Og helt til sist kan jeg jo ikke unngå å nevne denne søte og praktiske versjonen av klassikeren Nivea Creme som passer perfekt i vesken eller stellebaggen: 

SAMSUNG CSC

Både den og lip-butteret blir nok faste følgesvenner i vesken. 

Noen flere som sverger til Nivea Creme? 

 

#nivea #sponset #hudpleie #mote #goodiebag #mamma 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg