Skinnsko med borrelås: Første “brukssko” til barnehagen

Guttene har hatt noen “første sko” da de begynte å gå for noen måneder siden, men de har jo ikke blitt brukt kjemepmasse. Små som nettopp har lært å gå trives jo best uten sko. Da de nå skulle begynne i barnehagen måtte vi finne noen sko som tålte litt regn, som puster, og som er enkle å ta av og på – gjerne med borrelås. Når jeg i tillegg har en forkjærlighet for skinnsko virket det som en umulig oppgave. Helt til jeg fant DISSE: 

SAMSUNG CSC

Kaytan Leather” fra GEOX. Vanntett og pustende membran, skinn OG borrelås! Tror du meg om jeg sier at når jeg kjøpte de var de attpåtil på hele 50%?? Dét hjelper godt på en tvillingmamma-lommebok som må kjøpe to av alt

Akkurat nå er det mest moro å åpne og lukke de: 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Hakket lettere å få på ungene enn de med snøring også, fordi borrelåsen kan åpnes helt uten å “gå tom” for lisser. 

Har du tips til andre barnehagesko? 

 

#mamma #sko #barnehage #baby #barn #foreldre

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg