Tips: Siste-liten-farsdagsgave fra matbutikken

Litt sent ute med farsdagsgaven til farsdag i morgen? Det trenger ikke være super-avansert. Jeg er jo som nevnt tidligere glad i å gi gavekurver, og hvis man sliter med å finne en gave til pappa kan man kjøre samme fremgangsmåte. Alt man trenger finnes på matbutikken, (eller kanskje til og med bensinstasjonen?). 

SAMSUNG CSC

Ting man kan legge i kurven eller gaveposen: 

– Pappas favoritt-kaffe 

– Hudpleieprodukter 

– Mat eller snacks han liker 

Har du noen flere tips til hva man kan legge i en gavekurv til far? 🙂 

#farsdag #gavetips #gave #foreldre #mamma

2 kommentarer
    1. Hei du har så fin blogg
      Det er mesteværk
      Verden fineste blogg 😊
      Vil du se diktene mine se på linken
      Kan hjerne følge meg 😊 vist du ønsker.
      Ha ein fin dag😊

    2. Hei du har så fin blogg
      Det er mesteværk
      Verden fineste blogg 😊
      Vil du se diktene mine se på linken
      Kan hjerne følge meg 😊 vist du ønsker.
      Ha ein fin dag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg