Pakke fra NIVEA: Q10 Plus produkter

Reklame | NIVEA

SAMSUNG CSC

Her om dagen fikk jeg en hyggelig e-post om jeg ville teste noen produkter fra Nivea. Jeg har god erfaring med Nivea fra før, så det takket vi pent ja til. Nå har pakken kommet, og dette er noe av det jeg fikk: 

SAMSUNG CSC

Jeg har nemlig kjent at huden er på vei til å bli eldre, så jeg nevnte at kanskje Q10-produktene kunne være noe. Nå vet jeg ikke om jeg har troen på at en krem magisk skal fjerne begynnende rynker, men jeg tror at de tørre områdene i huden og den sarte huden rundt øynene har veldig godt at denne lille samlingen hudprodukter. 

De jeg gleder meg spesielt til å prøve er disse: 

SAMSUNG CSC

– Q10 Skin Sleep Cream

– Q10 Eye Treatment

Er det noe som appellerer til meg er det produkter som kan virke av seg selv mens jeg sover. Og gode øyekremer føler jeg man aldri får nok av. 

Har du testet Q10 produktene før? 

 

#sminke #sponset #skjønnhet #mamma #Nivea 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg