Hvordan har Ellos kunder enda??

Nå er jeg lei! Det er nesten to uker siden jeg bestilte noen håndklær og et antrekk til babyen, og de har enda ikke klart å få det sendt til meg. Jeg forstår at det kan gå sakte i julen, men hva med hele forrige uke?? Hvordan er det mulig?

Jeg bestilte mini-PC fra netonnet.no og to dager senere satt jeg med den i fanget. Pakken jeg bestilte fra Australia kom fortere frem enn den fra Ellos. Jeg sjekket spesifikt om alt var på lager før jeg bestilte, fordi sist gang jeg bestilte noe fra Ellos fikk jeg beskjed om at den kom om to måneder når de fikk varen på lager. (Hvorfor i alle dager skal jeg bestille noe som jeg får først om to måneder?? Fra Ellos??)

Hvordan kan man bruke TO UKER på å sende to sett med handklær og en sparkedress som man har på lager??

Nei, nå gir jeg opp. Aldri mer.

4 kommentarer
    1. Prinscess har MYE fint & rimelig til baby 🙂 Jeg bestilte dyner, sengetøy, hånklær, pledd,tepper,vaskekluter++ der 🙂 Litt over ett år siden da, men regner med de fortsatt har like mye fint 🙂
      Dårlig erfaring med ellos fra før…

    2. wenche:

      Takk for tipset! Men kommer ikke inn på nettsiden deres. Er det bare jeg som har det problemet, eller er det princess som har problemer med nettsiden?

    3. Huffda. Ellos er ikke helt gode i hode. De har drevet å sende meg regninger, puringer og inkassokrav på noe jeg verken har bestillt eller mottat. Så tilslutt sendte jeg dem en sinte mail om at jeg ikke hadde tenkt til å betale, så de kunne bare gi seg. Og da fikk jeg brev tilbake “du har nå betallt alle regningene dine hos Ellos og har på nytt kreditt opptill 4000 kr” .. Ehm.. Nei, jeg har ikke betalt en dritt jeg .. Hehe.. Whatever.. Og etter det har jeg fått reklame fra Ellos i posten annenhver dag nesten :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg