Det jeg savner mest fra tiden før jeg ble gravid

Når man sitter og kjenner babyen sparke kan det virke som at å være gravid er gull og grønne skoger. Men noen kvelder sitter jeg og tenker på det jeg savner fra tiden før jeg ble gravid. Dette er en slik kveld. Her er noe av det jeg savner:

– å jogge
– helgene med jentene (akkurat nå er jeg så egoistisk ensom at jeg kunne utslettet alkohol fra jordens overflate de neste månedene for å få dem til å velge meg fremfor fylla)
– kjæresten min (tiden når han ikke er hjemme blir så mye mer tydelig når man sitter alene)
– den flate magen min (huff, det hørtes overfladisk ut, men jeg jobbet hardt med den)


Sitter her og savner litt.

Men tanken på at det er en liten baby som venter på å komme ut der inne gjør det hele verdt det.<3 gleder meg så sinnsykt til å bli mamma!

Hjertet hopper over et hopp hver gang jeg ser deg på ultralyd, babyen min!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg