Stellebordsmassaker

Slik så stelleplassen ut når jeg våknet i dag morgest. Så nå er jeg litt spent. Jeg har kokt det ned til at dette kan ha skjedd:

– Roar har gått i søvne og revet ned de fine kurvene (dog lite sansynlig)
– jeg har gått i søvne og revet ned de fine kurvene (mer sansynlig enn foregående punkt, men fortsatt ikke det jeg ville satset sparepengene mine på)
– jeg glemte å vaske veggen før jeg satt sugekoppene på (dette er et faktum, men trenger ikke nødvendigvis være grunnen til at de har falt ned)
– sugekoppene suger (ikke)
sentrifugen har ristet så mye at selv de beste sugekopper hadde falt av veggen

Det siste punktet ble strøket, ettersom jeg ikke hadde satt på en vask i natt.

Før jeg begynner å bruke penger på søvngjengerterapi eller nye sugekopper prøver jeg å vaske veggen og prøve på nytt. Statusrapport kommer.

2 kommentarer
    1. Hehe, artig innlegg. Hadde sånn sugekopp greie til å ha shampooer og slikt i dusjen. Den hang der i 3 dager, og nå ligger den bare i en krok i dusjen med shampoer og dusjsåper spredd rundt.. :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg