Spise for to?

Som gravid får man ofte høre og lese at man spiser for to. Selvom jeg idet jeg forsyner meg med en ekstra kule is, liker å tro jeg gjør det riktig, er det egentlig det å spise smartere og sunnere som er konseptet. Jeg møtte på en hudpleier som sa at hun kunne se på huden min at barnet tok litt av vitaminene og mineralene mine, fordi jeg har fått litt uren hud. Jeg liker vanligvis ikke å ta kosttilskudd, men måtte krype til korset og kjøpe meg noen vitaminer.

Dette er det jeg tar hver dag (fra eller til, litt ettersom hvor distre jeg er den aktuelle dagen).
To kapsler med omega 3 og en vitamintablett.

Kosttilskuddet jeg tar er fra Lifeline Gravid. Dropper tyggetabletten med kalsium fordi jeg ikke klarer å ta tyggetabletter. De setter seg i tennene og smaker rart.

3 kommentarer
    1. Tyggetabletten kan du bare svelge som en vanlig tablett, blir jo løst opp i magen uansett.. Sto i en lifeline-brosjyre jeg fikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg