Liten statusrapport uke 28

  • På vei: 28 uker og 3 dager

  • Igjen til termin: 11 uker og 6 dager

  • Kjønn: Gutt

  • Utålmodig: Ja, det har jeg vært siden jeg fant ut at jeg var gravid

  • Plager: Litt vann i kroppen og kynnere her en natt. Ellers frisk og fin.

  • Diller: Risboller, ting med hvitløk (hvitløksbrød, gratinerte poteter osv. Åh, nå må jeg ut og kjøpe hvitløksbrød)

  • Antidiller: Taco, Hamburger, Pepperonipizza

  • Utstyr til babyen: Mangler kun krybbe/seng og bilsete. Og tryggere bil.

  • Vektøkning: nesten 10 kg :S (legen sa det var normalt, på grunn av vann i kroppen. Bena mine ser feite ut om kvelden)

  • Navn: Har vært inne på noen, men ikke bestemt oss enda.

  • Magebilde:

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg