Eos – et bloggfenomen?

Jeg er så glad i Eos'ene mine. Virker som om alle bloggere har dem. Jeg har to! Den mørkegrønne min kjøpte jeg før jeg fikk blogg, så jeg mener de kan brukes av alle. De lukter så godt 🙂 og så er de jo organiske, naturlige, uten parabener og uten noe de kaller "Phthalate" (tritrans.net visste ikke hva det var) og det er jo ikke måte på. Siden de påpeker at det ikke inneholder disse stoffene antar jeg at de ikke er bra for meg, og ikke minst babyen, så da er vi trygge mot det ihvertfall. Hehe.

Og så matcher de jo mammaneglene som Kate har lagt, som jeg tror jeg fant gjennom Noor sin blogg. Så da ble det et ordentlig blogginnlegg i dag. (Pun intended)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg