Stellebordsidyll?

Etter at stellebordet har sett slik ut i en uke, fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe med saken. Jeg hadde faktisk glemt hele greia til Caroline spurte hvordan det gikk med mysteriet om stellebordsmassakeren. Jeg vasket da veggen og hang opp sugekoppene. Når sugekoppene hadde hengt oppe en natt, hektet jeg på kurvene igjen. Slik ser det ut nå:

Så håper vi det holder denne gangen. Sugekopphyllen i dusjen holder jo helt fint, så det burde jo gå andre steder på badet også? Hvis ikke dette funker kjøper jeg noen vaclock-sugekopper på Clas Ohlson. De klarer visstnok alt.

4 kommentarer
    1. SV: ja e kjempe genialt at man kan få peis inn ihuset, uten å ha pipa! 😉 e litt skeptisk på de peisan, men så lenge man tar forhåndsregla så går det vel bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg