Det ultimate sykehusantrekk?

Her om dagen kom det en kunde inn på jobb som hadde termin snart og lette etter et sykehusantrekk. Jeg har ikke en gang tenkt på dette. Hva er det ultimate sykehusantrekk? De punktene hun ønsket for sykehusantrekket var:

– Komfortabelt
– Genser som var lett å ta av/på (cardigan eller jakke med glidelås)
– Klærne skal passe både på vei inn- og på vei ut av sykehuset

Vi hadde noen baggy hettegensere som hadde passet det formålet perfekt, men hadde desverre ikke flere igjen når hun var innom. Jeg har en sånn her hjemme, så lurer på om jeg kanskje skal satse på den og joggebukse.

Jeg vet ikke så mye om sykehusoppholdet og har ikke sjekket noen lister om hva man må ha med. Det er jo tross alt to og en halv måned igjen (shit, bare to måneder og noe? Tiden går fort).

Om en måned kommer imidlertid Only sine Onepiece-dresser Jessie jumpsuit. Kan man bruke dette som sykehusantrekk?

6 kommentarer
    1. Hmm.. Man KAN vel det, men ser for meg at det blir litt klønete å amme og sånn. Eller jeg vet ikke. Hehe.. Du får prøve med en dukke å se hvordan det går :p

    2. Jeg stemmer for myk joggings og amme singlet/t-shirt. 🙂 Har foresten arvet joggings jeg skal bruke hvis jeg ikke blir alt for stor, så skal slenge ut bilde av den etterhvert. Må innrømme at jeg bruker den allerede!

    3. Sv. Hehe.. Ja var det jeg tenkte :p .. Tenkte ikke på det med toalettet, men det er jo sant det også. Hehe, men du får prøve å se (på forhånd), kan jo hende det funker fint. 🙂 Men jeg tror jeg går for en to-delt dress heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg