Bare mødre kan bli så i ekstase for nye tåteflasker

Men de er jo så fine! Jeg kjøpte likesågodt tre stykker når jeg var i gang.

Som man ser på det lille bildet er de myke. Jeg vet ikke helt om det er nødvendig, men mamma virket opprømt over det når jeg viste henne dem i dag, så antar at det kan komme til nytte.

Jeg kjøpte de spesielt for tuten. Allerede to måneder etter fødselen skal jeg være borte noen dager på grunn av eksamener, der vi må være sikre på at Roar klarer å få i babyen mat. Disse er laget for at overgangen fra amming til melk på flaske ikke skal være så stor, og jeg håper nurket vårt godtar dem.

Flaskene kjøpte jeg på http://www.kidscompany.no/ .
(Der de har den babysengen jeg har så inderlig lyst på, hint hint mamma og André).

P.s. Ja, jeg vet det er modig å tro jeg skal klare eksamene i ammetåke og under to måneder etter fødsel, men jeg taper ingenting på å prøve. Klarer jeg å få en C (som vanligvis er litt lavt i henhold til mine krav til meg selv, men vil være noe jeg er storfornøyd med om man tenker på omstendighetene) betyr det at jeg kan nyte hele sommeren med babyen min uten å måtte lese til konte-eksamen i august/september.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg