…og babyen ønsker seg:

En babysakkosekk!

Jeg lurer på om jeg skal sy den selv, men det er vanskelig, for vet ikke hvor stor den er i virkeligheten. Den på bildet er fra http://www.kidscompany.no/ . Jeg har regnet litt på det og laget en skisse. Her er målene jeg har kommet fram til:

Virker det greit? Jeg vet helt ærlig ikke om jeg er helt på jordet. Jeg tror vi aldri lærte å regne ut omkretsen av en oval sirkel.

Hvis målene stemmer passer det bra, for de selger 100 liter isoporkuler på Panduro hobby for under 300 kr. Jeg syr den av Roars gamle Man Utd sengetøy (hysj hysj), så slipper jeg utgifter i stoff.

Om det er noen som er flinke i matte/sying som leser akkurat nå: Hjelp!

Jeg kom akkurat på at jeg må skaffe meg en symaskin før jeg kan sy sakkosekken. Så dette blir kanskje dyrere enn jeg hadde planlagt. Kanskje jeg kan låne mamma sin.

3 kommentarer
    1. Jeg tenkte også på å sy en saccosekk til Daniel. Jeg snakket med ei som hadde gjort det, og hun sa at man burde ha en pose i et litt tykt stoff inni selve pyntestoffet. Jeg tror det var noe med at isoporkulene føyk over alt, og at det er greit å kunne ta av det ytterste stoffet og vaske det. Jeg har foreløpig lagt det prosjektet på is jeg da.. Lykke til hvis du setter i gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg