En gravid i barneklær

Etter at min tid i klesbutikker har forflyttet seg til barneavdelingen, har jeg sett hvor utrolig mye fine jenteklær det finnes. Også mer voksne jenter har masse fint å velge mellom. Denne genseren fant jeg på barneavdelingen til Lindex. Jeg liker vanligvis best å ha cardigans åpne, men synes det er så fint å fremheve magen ved å lukke den rett over magen.

Denne buksen som jeg kjøpte på Svangerskapet i Oslo har blitt yndlingsbuksen min. Det er en helt vanlig baggy bukse, men med strikk i livet. Har fått litt noia av sånne bukser med magebånd på. De var greie når det var 20 blå ute, men nå er jeg ikke like glad i dem.

5 kommentarer
    1. Gensern var utrolig fin! og søtt at du viser frem magen!:) nydelig med gravide jenter/damer 🙂
      Ønsker deg lykke til 😀 Det blir sikkert helt fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg