Hyllen er på plass! Og babynavn?

Hyllen vi kjøpte på Ikea har nå blitt fylt opp. Nesten ihvertfall. Den nederste raden med hyller er holdt av til babyen. Skal kjøpe inn noen bokser til å ha leker og sånt i.

Jeg liker bokstøttene mine. Det står "book" på den venstre og "end" på den høyre.

I hylle 11 og 12 har Disneyfilmene fått plass. Og Roar har dandert genseren sin fint på gulvet foran. Hehe.

Jeg og Roar har begynt å kalle babyen for Oliver, fordi vi har bestemt oss for at ett av navnene skal være Oliver. Jeg tror jeg kommer til å kalle babyen for Oliver i bloggen min fremover. 

Veldig mange i familien min har mellomnavn (blant annet meg), så vi har også bestemt at han skal ha et navn til. Det er ikke så nøye om Oliver er fornavn eller mellomnavn, så vi tar gjerne imot forslag som passer til Oliver. Dobbeltnavn med bindestrek er imidlertid uaktuelt. Dette har Roar gjort veldig klart.

Roar og jeg skal også ta hverandres etternavn, og Oliver får så klart begge, så det blir et herlig langt navn. Satser på at det veier opp for at Oliver er på topplisten av populære navn om dagen. Jeg ble en periode kun kalt etternavnet mitt, ettersom det er en del Julier i min aldersgruppe. Det synes jeg var helt greit 🙂 så da har vennene til Oliver mange navn å velge mellom.

Edit: Måtte bare legge til at vi har alfabetisert alle DVDene. Jippi! 1-0 til organiseringsmanien til Julie. Disneyklassikerne er så klart sortert etter hvilket år de er utgitt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg