Magepynt

Når man for en gangs skyld i livet vil fremheve den store magen sin, hvorfor ikke pynte den litt?


Dette synes jeg fikk fram magen fint 🙂

Og her gleder vi oss til sommeren:

Hehe. Too cool.

Liker også de nye magebåndene de har fått på nelly.no . Spesielt den med føttene 😀

Selvom jeg har ikke helt skjønt hvordan printet skal synes? Jeg bruker jo mine magebånd under de vanlige toppene.

(Og så har jeg egentlig ikke noe imot at folk tar på magen min, så den siste passer nok ikke for meg).

Smykkene er forresten fra Only.

6 kommentarer
    1. SV: Må være veldig godt med ei venninne som er i samme situasjon da 🙂 Jeg har også venninner som er gravide, men de er dessverre en del eldre enn meg, så jeg føler også det blir litt ekkelt når jeg er med dem. Angående det svangerskapskurset så var det Amathea som tipset meg om det. De bruker å lage i stand sånne kurs for de som er single, og unge da såklart 🙂 Så du kan jo høre med Amathea i byen din?

    2. Karoline: Jøss, visste ikke at det fantes noe som het det en gang, jeg. Men de hjelper sikkert ikke oss som planla og ville det. Jeg laget en gruppe på facebook for unge mødre i Oslo, så blir jeg kanskje ikke så ensom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg