Shopping er ikke like gøy lenger

Jeg bestilte meg noen linbukser jeg så i vårmagasinet til H&M.

Slik så de ut i bladet:

Slik så de imidlertid ut på meg:

BUMMER! Det synes ikke så godt på bildet, men den er veldig gjennomsiktig. Og den var stram over rumpa. Enda jeg kjøpte en størrelse større enn jeg brukte før jeg ble gravid. Så nå skal jeg sende den tilbake mot en i mørkegrå i enda en størrelse større.

Den var deilig i livet, da. Kan nok brukes når magen blir enda større. Så da håper jeg den grå er bedre.

3 kommentarer
    1. Utfordring!
      Æ har fått ei utfordring å nu skal æ sende den videre! Den går ut på å skrive om 10 ting du vil gjøre før du dør! Håpe du tar imot utforinga, å at du gir beskjed om du tar imot den og når du har gjort det!! 🙂
      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg