Dagens babyinnkjøp

Jeg driver egentlig og sparer om dagen, men måtte bare kjøpe denne t-skjorten:

Vi fant også denne morsomme poteten på Meny, men jeg fikk ikke lov av Roar å kjøpe den.

<- Roar plukker vanlige poteter. KJEDELIG!

Vi fant ut at vi skulle ha fiskekaker til middag. Jeg kan ikke huske å ha spist fiskekaker siden jeg var liten, og det var i torghallen i Narvik, så jeg vet ikke hva man har til fiskekaker. Roar mente at man bare hadde poteter, gulrøtter og smeltet smør. Jeg synes det virket kjedelig, så jeg ringte pappa for å høre om dette stemte, og det gjorde det visst. Derfor ringte jeg mamma. Hun sa også at poteter, gulrøtter og smeltet smør var vanlig. MEN på Fjordland-pakkene er det brunsaus, og mamma sa at dette også var mulig, så nå skal jeg lage meg brunsaus til fiskekakene. Så spørs det bare hvor godt det blir. Jeg tror det skal funke!

8 kommentarer
    1. Vi hadde også fiskekaker med brun saus til middag idag:).. Men jeg elsker brun saus og makaroni (faktisk!), så vi pleier ha litt makaroni til også 😉

    2. Vi bruker å lage fiskeburgere vi, kjøper fiskekaker/burgere og spiser med salat, agurk, tomat, avokado, rømme og hamburgerbrød. Digg!

    3. Har bestemt meg ja.. Var jo absolutt ikke planen i det hele tatt. Men det er liksom ikke noe annet alternativ for meg. Gjør jeg “det andre”, så vet jeg at jeg kommer til å angre for resten av livet.. kommer aldri til å angre på dette:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg