Stellebordsmassakeren 2 – the massacre returns

Ja. Sånn ser det da ut. Enda jeg vasket både vegg og sugekopper. Så nå går jeg over på alternativ hypotese, som går ut på at det er sugekoppene som er dårlige. Neste punkt på programmet blir å kjøpe Vaclock sugekopper på Clas Ohlson og prøve igjen. Om det viser seg at hele problemet er veggene, ettersom flisene har en aaanelse struktur og ikke er helt speilglatte, tar jeg Casandras råd og bruker superlim. Jeg kan da ikke ha kurver fallende ned på babyen.

7 kommentarer
    1. Sv; ..Men plutselig før du vet ordet av det, så er ukene gått! 😀
      Ja, det var det jeg også sa, men han jeg bor med skjønte det fortsatt ikke ;p haha – mannfolk! :p

    2. Superlim!!?? Hehe, det blir jo sikkert en forferdelig jobb den dagen det skal fjernes igjen.
      Finnes det ikke knagger med sånne avanserte sugekopper på?? Vi har ihvertfall en kurv på badet med sånne sugekopper som man fester ved å vri på et slags lite håndtak på siden. De sitter kjempegodt! Mens vi har sånne sugekopper som du har der til håndklær, og de detter ned i tide og utide.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg